Beställningar och inställningar

Min produkt är defekt, vad gör jag nu?

Om du haft lite otur och din produkt är inte riktigt fungerar, så kan du returnera den till oss så vi kan undersöka den.

Kontakta vår kundtjänst, så hjälper vi dig med att skicka tillbaka den fraktfritt.

Om felet inte är uppenbart och kräver en förklaring att identifiera problemet, vänligen inkludera en notering som förklarar åtminstone följande:

En detaljerad förklaring av felet och hur man identifierar det
Hur ofta felet förekommer
Hur man kan få felet att uppstå för att vår returavdelning kan bekräfta problemet.

Chatta med oss

Öppettider

Måndag - torsdag
09:00 - 16:30
Fredag
09:00 - 16:00

Om du har skickat oss ett e-mail redan, vänligen meddela vår kundtjänst så att vi kan hjälpa dig bättre. :)

Maila oss

Vi kommer att svara så fort som möjligt

Ring oss

Öppettider

Måndag - Torsdag
09:00 - 16:30
Fredag
09:00 - 16:00
Tillbaka till toppen