Beställningar och inställningar

Skada under leverans

Om du får en försändelse som har uppenbara skador skall du antingen neka att hämta ut paketet eller öppna det när en representant för ombudet ser på. Om produkten har skadats behöver ett ersättningsanspråk lämnas in till fraktbolaget . Deras representant kommer att kunna hjälpa dig med denna process.

Det är mycket viktigt att du inte signerar för ett paket som har skadats.

Ett annat alternativ är att vägra hämta ut paketet, som sedan kommer att returneras till oss och krediteras.

Om skadan inte var uppenbar när du fick produkten är det mycket viktigt att en anmälan göras så fort som möjligt. Normalt måste detta göras inom 7 dagar.

Chatta med oss

Öppettider

Måndag - torsdag
09:00 - 16:30
Fredag
09:00 - 16:00

Om du har skickat oss ett e-mail redan, vänligen meddela vår kundtjänst så att vi kan hjälpa dig bättre. :)

Maila oss

Vi kommer att svara så fort som möjligt

Ring oss

Öppettider

Måndag - Torsdag
09:00 - 16:30
Fredag
09:00 - 16:00
Tillbaka till toppen